Форум

Ви маєте ввійти в систему для того щоб створювати повідомлення та теми

У Краснопіллі з'явилися нові інтернет провайдери?!

Сторінки:123

Дійсно проблема з підтримкою існує. Мені вдавалось зв'язатись тільки за допомогою інтернет чату, але з великою часовою затримкою.

Вчора, як мені повідомили, інтернет зник через знеструмлення вузлової точки.

Сподіваюсь що цей випадок буде виключенням і в подальшому все працюватиме належним чином.

Якось треба десь завчасно повідомляти клієнтам! Я вчора дві години мучив своє обладнання, то перезавантажував, то кабелі переключав - в результаті навіть один кабель досмикався, довелося новий ставити! Завжди чомусь думаєш, що проблеми у тебе 🙁 !  На службу підтримки теж по телефону не зміг дозвонитися! Колись Олексій Федорович Фесенко - інженер з Укртелекому на форумі нам завжди писав, коли якість проблеми виникали, чи роботи планувалися!

Дякую Олексію Сухіх за надану інформацію!

Для того щоб не катувати обладнання, для перевірки інету підключайте кабель з оптичного терміналу на пряму в мережеву карту, у властивостях карти ip-адресу отримувати автоматично. Якщо запрацювало, проблема в роутері, на сайті компанії є опис налаштування роутерів (https://intertelecom.tv/nastrojki/routera/). Якщо ні, перевірте стан рахунку в особистому кабінеті (https://stat.itk.sumy.ua/personal_log_in), на жаль це треба робити у когось, де є інет, або на своєму смартфоні, на якому увімкнутий мобільний інет. Якщо все це не допомогло телефонуємо на службу підтримки.

Олексію за пораду, але ж факт залишається фактом - обладнання я таки закатував! 😀 Не розумію лише одного моменту - якщоя напряму підключився без роутера, то як провайдер визначить що то є саме я - клієнт? Там же ще пароль і логін мабуть ввести якось потрібно? Бо саме у роутері повиннен бути прописаний мій лоґін та пароль? Можливо я помиляюся! Але мабуть так воно логічно має бути!

 

 

 

Дякую за зауваження! Треба створити ще високоскоросне з'єднання, де вказати Ваш логин та пароль, як правило це номер особового рахунку.

Регламент роботи служби підтримки: пн-пт с 9-00 до 21-00, сб,нд с 9 до 18-00

Мені особисто дуже сподобалась фраза - "катувати обладнання" 🙂  !  Скільки разів спостерігав за таким процесом, та і чого гріха таїть іноді і сам грішив "катуванням" 🙂 , але такого терміну не вживав! Я думаю, що візьму собі на замітку до власного словникового запасу! 🙂 . Нам завжди здається, що трапилося щось надзвичайне і складне, тому і починаємо процес "катування", а на справді проблема найчастіше лежить на поверхні!  Дякую Олексію за влучний вираз! 🙂  🙂  🙂

И всё же остался без ответа один вопрос, а также появился второй. Какой третий провайдер после УТК и ИТК зашёл в Краснополье и что это за таинственная вышка появилась за зданием ресторана?

Третім оператором є СКМ. Сумські комп'ютерні мережі.

Ну будові універмагу вежа Водафону.

Сторінки:123
Поділитися цим: