Форум

You need to log in to create posts and topics.

У Краснопіллі з'явилися нові інтернет провайдери?!

Сторінки:12

Чула, що у Краснопіллі з'явилися нові інтернет провайдери - Інтертелеком і ще якийсь, і вони пропонують підключитися по оптоволокну. Начебто і ціни нормальні. Це тільки чутки?

Укртелеком уже зачухався - проводять акції інтернет за 1 грн. в місяць протягом півроку, але нашого району як завжди це не стосується! Ну і хай буде поруч з ним удача! Головне, щоб наші провайдери не заїлись, як це стало з нашим монополістом! Я теж чув про двох провайдерів, які заходять у Краснопілля - "Інтертелеком" точно бачив тягнув кабель по опорах! Чув також, що "Інтертелеком" не дуже оперативно відпрацьовує клієнтів, підтримка слабенька, але може це слушки конкуренти розповсюджують!

Укртелеком був монополістом по послугах Інтернету дуже довгий час. У містах давно конкуренція, там і оплата за Інтернет набагато нижче, ніж в Краснопіллі. Нарешті і нас торкнулися зміни! Сподіваюся, що у нових провайдерів все вийде і ми всі отримаємо якісний Інтернет. До речі, а хто то вже підключився до оптоволокна?

Підключений до інтертелекома. Інтернет працює, але є питання до служби підтримки. Сьогодні намагалися додзвонитися з метою отримати інформацію про реквізити для оплати через Приват 24, бо постачальник послуг має рахунок в "Авалі", перший дзвінок зробили о 12 годині, трубку підняла дівчина, надати консультації з питання, яке нас цікавило не змогла, просто кинула слухавку, а потім на протязі кількох годин намагалися зв'язатися зі службою підтримки, але даремно. Робимо спробу добитися уваги оператора, поки що даремно.

Думаю, что не стоит питать иллюзий по поводу нового интернета. Следует помнить - мы платим не только за сам интернет, а и за грамотную и оперативную техническую поддержку. В определенной мере качество поддержки зависит и от нас самих, при возникновении проблем нужно звонить и добиваться результата. Это их работа и консультанты за это получают неплохую зарплату.

Додзвонилися о 16 - 00, попереднє питання ми вирішили власними силами, але ще запитали на протязі якого терміну зараховуються кошти в кабінет клієнта, нам відповіли, що на протязі доби. Тут все ж таки принципово цікаво було коли ж на нас відреагує служба підтримка! Так ось висновок - протягом чотирьох годин Вас просто можуть ігнорувати!

Сьогодні зіткнувся зі службою підтримки Інтертелекому. Сказати що вона слабенька - це нічого не сказати! Сила-силенна часу і нервів пішло на те, щоб просто з ними зв'язатися. По телефону або зайнято, або кидають трубку. Добрався до Укртелеком-інтернету - пишу в чат підтримки - мовчать. Нарешті дочекався відповіді. Ось такий вийшов чат.

Подивимося на результат.

Воно то звичайно зрозуміло - можуть бути технічні проблеми, але могли б хоч якимось чином повідомити про роботи, щоб користувачі не переживали, чи хоча б на телефонні дзвінки відповідали!

Слабенька ПІДТРИМКА!

Залишається сподіватися на зростання і розвиток компанії, інакше багато пошкодують, що перейшли від Укртелекому.

13-25      Інтернету поки немає

0952028226 - телефон підтримки виключно для Краснопілля.

р\р 26006379186 код 2753006579 МФО 380805 ФОП Козленко С.М. - реквізити для сплати абонентської плати за інтернет, в призначенні обов'язково вказувати абонентський номер з п'яти цифр (в договорі на другій строрінці є).

 

23.01.2018 деякий час не було інтернету від ТОВ "ІТК", поломка обладнання. Вже виправлено, все працює.

Дякую, Олексій! Ось тепер все ясно. Ще одне питання: який режим роботи служби підтримки?

Сторінки:12
Поділитися цим: