Зaлiзницi в Кpacнoпiллi бyти!

 

69299776.jpg

 

Краснопілля – проміжна залізнична станція Сумської дирекції залізничних перевезень Південної залізниці. Розташована на одноколійній неелектрифікованої лінії Баси – Готня між станціями Корчаківка та Пушкарне у смт Краснопілля, Сумської області. На станції зупиняються приміські поїзди. Прокладення через слободу Бєлгород-Сумської залізниці, почалося у 1898 році. Перший поїзд пройшов тут 2 серпня 1901 року. Після спорудження залізничної станції багато краснопільчан стали перевозити вантажі від станції до цукрових заводів, збудованих в Славгороді, Мезенівці, Угроїдах. Минуло майже 117 років. Краснопільщина пережила економічне піднесення та занепад. На території селища майже відсутнє виробництво. Отже залізницею рухаються лише пасажири. І от вже не перший рік поширюються чутки про те, що залізничні колії від станції Пушкарне до станції Корчаківка буде розібрано і відповідно закрито маршрут руху потягів у цьому напрямку. Чи буває дим без вогню?

З цим запитанням звертаємось до начальника залізничної станції Краснопілля Степана Сергійовича Потара.

– Степане Сергійовичу, чутки про знищення залізничного сполучення від станції Корчаківка до станції Пушкарне обурюють наших земляків, адже мабуть це останнє, що можна зруйнувати в селищі?

– Звичайно ці чутки безпідставні. Знаєте, наш народ вже звик до недобрих вістей, що видумує їх за відсутності таких. І чому саме Корчаківка? Не зрозуміло. На цій станції щодоби відвантажується лише два вагони лісу і все. Так, за необхідності їх транспортуватимуть автошляхом до міста Суми.

– Можливо ця гілка залізниці не є рентабельною?

– Звичайно нерентабельна. Самі пасажирські перевезення ніколи не були прибутковими. А саме залізничним транспортом, пересуваються пільгові категорії населення. Якби це було причиною, то цей маршрут вже давно б припинив своє існування.

– Скажіть, а в обласному управлінні “ПАТ Укрзалізниця” вищезгадана тема не обговорюється? Про скорочення кількості працівників попереджень немає?

– Ні. Ніяких вказівок та інформації на цю тему не отримували.

– По області таких прикрих прикладів не було?

– Ні, жодне залізничне сполучення, тим більше до районних центрів в області не зруйновано. Треба не лише вірити в краще майбутнє, а ще й щось для цього робити. Кожен на своїй посаді має якісно виконувати свою роботу. Працевлаштуватись на даний час важко, але в наших краях можна займатись бджільництвом, сільським господарством, щоб за роботою на створення чуток не було часу.

Своєю впевненістю та оптимізмом Степан Потар, переконав мене, що цей “дим” виник, мабуть, без вогню. Залишаючи прохолодну, чисто прибрану залу очікування, прямую до залізничного переїзду.

Доглянута, пофарбована в привабливий колір споруда залізничного поста. Зустрічає майстер шляховий 9- го відділку М.В. Коробець. На все те ж проблемне питання відповідає:

– Підстав для подібних чуток немає ніяких. Залізниця обслуговується на належному рівні, фінансування отримується в повному обсязі, робітники не скорочуються, а навіть навпаки. Стан справ ніяк не попереджає про закриття залізниці. Хто поширює неправдиву інформацію і для чого, пояснити не можу.
Отже залізниця служитиме нам та гостям Краснопільщини і надалі.
І. Загорулько.
Газета “Перемога”

 

http://krasnews.at.ua/news/zaliznici_v_krasnopilli_buti/2017-08-25-8285
Поділитися цим:

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: