Пepшi нeпpиємнocтi вiдключeнь

68146366

Вже перші віяльні відключення електроенергії в Краснопіллі 24 вересня викликали у жителів селища, м’яко кажучи, чимало запитань. Вони позначилися на ритмі нормальної життєдіяльності громадян, підприємств, організацій, торгівельних закладів.

Внаслідок відсутності електроенергії відключилися холодильники, котли, не працювали зерносушарки, доїльні установки у сільгосппідприємствах, електрокари, верстати на лісогосподарських підприємствах. А головне, громадяни і керівники підприємств перебували в невіданні: це обіцяні «віяльні» відключення чи пошкодження ліній електропередач. Ніхто не знав, якою буде тривалість відключень. А найбільш прикро, що нікуди було подзвонити, щоб розвідати ситуацію. Тому й телефонували до районного і селищного керівництва, обриваючи телефони.

Щоб з’ясувати деякі нюанси відключень електроенергії ми звернулися до начальника Краснопільського РЕМу Володимира Рижкова. Вийшло ось таке бліц-інтерв’ю.

– Володимире Миколайовичу, чи складено графік відключень населених пунктів району, щоб всі були, як мовиться, у всеозброєнні?

– Такий графік відключень є у ПАТ «Сумиобленерго». Його виконання цілком залежить від керівників товариства. Віяльні відключення електроенергії в Краснопіллі 24 вересня здійснювалося за вказівкою звідти.

– На думку громадян, доречним було б запровадити у РЕМі телефон довідок, на якому чергували б впродовж доби, можна було б дізнатися про відключення електроенергії: його причину, на який термін тощо. Раніше цю функцію виконував диспетчер. Це було зручно для жителів району. Куди тепер телефонувати з цього приводу?

– На номер телефону 7-12-75, де цілодобово працює оператор колцентру ПАТ «Сумиобленерго», який прийме звернення і передасть диспетчеру нашого РЕМу, котрий діятиме відповідно до ситуації. Приміром, знаючи, що у цей період немає віяльного відключення населеного пункту, звідки надійшов дзвінок, значить, це пошкодження ліній електропередач. Тоді він дає команду бригаді енергетиків на ліквідацію аварії на лінії координує їх роботу.

Раніше всі дзвінки приймав безпосередньо диспетчер нашого РЕМу, вони лунали щохвилини один за одним, тому виконувати свої функціональні обов’язки він не міг фізично.
О. ЦИЛЮРИК.

http://krasnews.at.ua/news/pershi_nepriemnosti_vidkljuchen/2014-09-30-4309

Поділитися в соц. мережах

Опубликовать в Google Buzz
Поділитися в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: