Який міст збудуєш, по такому і перейдеш

mostkra

Хочемо за Вашої допомоги отримати відповідь на сторінках видання на кілька питань, що нас турбують. Сьогодні тільки лінивий не критикує Президента України Петра Порошенка, колишнього Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка, але навіщо нам кивати на столицю, коли безпосередньо в селищі ми є свідками досить дивних речей, як наприклад епопея із ремонтом мосту у Краснопіллі.

Ми навмисно зібрали замітки у різних засобах масової інформації, щоб було легше прослідити цю дивну і заплутану історію з ремонтом того містка.

Якщо вірити сайту Сумської обласної ради, на якому йшлося у серпні 2012 року то «Цей важливий для місцевої громади об’єкт зводиться уже кілька років. Роботи профінансовано з обласного бюджету у сумі близько 4 млн. грн. Однак для завершення будівництва необхідні додаткові кошти. На нараді, котру провів голова обласної ради і в якій взяли участь керівники району та депутат обласної ради, генеральний директор служби автомобільних доріг у Сумській області Анатолій Вербовик, було з’ясовано, що необхідну суму можна буде зібрати за рахунок співфінансування – обласна рада виділить мільйон гривень, а ще три мільйони має надійти зі столиці. Голова обласної ради переконаний, що спільними зусиллями до кінця жовтня міст у Краснопіллі буде введено в експлуатацію».

Уже в січні 2016 року у газеті «Данкор» читаємо, що «..Є ще два мости в Жовтневому Білопільського району та Краснопіллі, ремонт яких розпочато 3 і 5 років тому. В ході ремонту повністю закрили рух, 70-80% виконали, рух відновили, але для завершення робіт необхідно ще 7 млн. грн…»

У зв’язку з цим у нас виникає ряд питань: скільки вже фактично вкладено грошей у цей горе-ремонт мосту, чи була його офіційна передача в експлуатацію, якщо так, то хто очолював відповідну комісію, хто був у її складі? Якщо такого акту не було, то чому дозволили рух по недобудованому мосту?

Ми, як споживачі і користувачі послугами маємо певні права. Якщо в магазині придбаємо бракований товар, то вправі його повернути або отримати назад кошти. У даному випадку представники влади своїм мовчанням і бездіяльністю засвідчують свою згоду з тим, що споживачам Краснопілля просто підсунули брак вартістю у кілька мільйонів державних гривень. Природньо, у нас є всі підстави вважати, що даний довгобуд комусь вигідний, адже на нього можна ще кілька років просити у держави мільйони і нічого при цьому не робити. Виходить, міст до кінця не добудований, але по ньому вже йде автотранспорт, в тому числі і багатотонний, цим самим розбиваючи те, що є. Цікаво, а чи проводились якісь експертизи спеціалістами, чи відповідають вже проведені роботи необхідним стандартам?
Просимо надати відповіді очильників району на наші питання на сторінках нашої газети «Перемога».
З повагою жителі Краснопілля С. Д. Крамаренко, М. М. Краснощоков, М. П. Биченко.

 

Ми надіслали інформаційний запит до райдержадміністрації і отримали таку відповідь:

«У 2010 році Краснопільською районною державною адміністрацією було порушено питання капітального ремонту через річку Крива в смт Краснопілля, так як він мав повний вичерпаний ресурс несучих елементів споруди. З цією метою були надіслані неодноразові звернення до Служби автомобільних доріг у Сумській області і до голови Сумської обласної державної адміністрації.

У 2011 році Службою автомобільних доріг, як власником, була виготовлена проектно-кошторисна документація на «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі Т-19-01 Суми-Миропілля-Краснопілля на 72+571 в смт Краснопілля». Вартість робіт згідно з кошторисом склала 8149,915 тис грн., строк будівництва – 11 місяців.

У жовтні 2011 року роботи на даному об’єкті були розпочаті ТОВ «Сумимостобуд». Станом на 11.04.2016 року, згідно інформації Служби автомобільних доріг в Сумській області, підрядною організацією ТОВ «Сумимостобуд» виконано робіт на суму3437,466 тис. грн.

На даний час роботи не завершені. Краснопільською районною державною адміністрацією неодноразово перед Службою автомобільних доріг у Сумській області порушувалося питання завершення капітального ремонту мосту, але у зв’язку з відсутністю фінансування робота не ведеться».

 

Підготував О. Моцний.

Поділитися в соц. мережах

Опубликовать в Google Buzz
Поділитися в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: