У Краснопіллі відбувся психолого-педагогічний консиліум

На сучасному етапі розвитку школи існує багато різних інноваційних форм методичної роботи з педагогічними кадрами. У нашому закладі вагомого значення набули психолого-педагогічні консиліуми як різновид педагогічної ради. Їх тематика – різноманітна. Доцільність і ефективність проведення таких заходів, перш за все, вбачаємо в тому, що саме в ході консиліуму педагоги мають змогу в доброзичливій атмосфері поспілкуватися з питань навчання й виховання учнів, висловити свою думку, почути ставлення колег до тієї чи іншої проблеми, одним словом, порадитися і виробити план спільних дій на перспективу.42347883.jpg

Нещодавно відбувся психолого-педагогічний консиліум, на порядок денний якого було винесено питання готовності першокласників до навчання в школі. Тема ця, дійсно, є надто актуальною. Адже від того, наскільки підготовленою прийшла дитина до школи, в значній мірі залежить рівень засвоєння нею необхідного програмового матеріалу в початкових класах і в подальшому навчанні.

Рання діагностика та своєчасно організована психологічна корекція сприяє формуванню в дітей психологічної готовності до навчання в школі та запобіганню дезадаптації. Виходячи з цього, проведенню консиліуму передувала кропітка робота психолого-педагогічної служби, дирекції школи, вчителів. Метою дослідження було вивчення сформованості компонентів психологічної готовності дітей до навчання в школі.

На засіданні консиліуму практичний психолог Дядечко Н.І. довела до відома результати своїх спостережень за першокласниками. Детально охарактеризували учнів вчителі 1-А класу Заточна Л.О., 1-Б класу Рудь Л.А., 1-В класу Новікова В.В. Їх доповнили вчителі англійської мови Трофімець Т.М., музичного мистецтва Кулик О.О., прикладної інформатики Фесенко Н.В., Заітченко Р.В., фізичної культури Турчак В.А. Усі вчителі-предметники, які вже мають великий досвід роботи з наймолодшими школярами, висловили свою думку щодо підготовки дітей до засвоєння ними оновлених навчальних програм.

У ході консиліуму реалізовано принцип наступності в навчанні учнів. До обговорення питання активно долучилися вихователі Краснопільських дошкільних навчальних закладів, які безпосередньо здійснювали підготовку дітей до школи: Пищик Т.П. (ДНЗ №1 «Малятко»), Федоренко І.М (ДНЗ №2 «Колосок»). Зі слів учителів вони дізналися про перші шкільні кроки своїх вихованців, їх успіхи й певні труднощі, а також висловили вчителям свої побажання, поділилися особливостями роботи з конкретними дітьми задля забезпечення їх безболісної адаптації до шкільного життя.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Терещенко Н.А. до уваги присутніх запропонувала результати відвіданих уроків у 1-х класах, індивідуальних бесід з учнями.

На підставі проведеного обговорення, підготовлених матеріалів дійшли висновку, що практично всі 64 учні підготовлені до школи. Дякуємо всім батькам, вихователям дошкільних закладів, які відповідально підійшли до вирішення питання підготовки майбутніх школярів. Сподіваємося, що подальшими спільними зусиллями зможемо подолати всі труднощі на шляху в країну знань.
Л.Криворотенко,
голова м/о вчителів початкових класів
Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Джерело: Краснопілля 04_kray_logo

http://krasnews.at.ua/news/innovacijam_tak/2016-11-16-7032

Поділитися цим:

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: